Proiecte de infrastructură ambițioase cu Ramona Ioana Bruynseels, candidat primăria sector 1
Situația curentă a infrastructurii din Sectorul 1
Sectorul 1 este o zonă crucială a Bucureștiului, care necesită o atenție sporită în ceea ce privește modernizarea infrastructurii de transport. Aceasta include străzi, pasaje, poduri și legături esențiale pentru fluidizarea traficului și creșterea calității vieții cetățenilor.
Probleme identificate în infrastructura actuală:
- Conectivitate redusă: Multe zone din Sectorul 1 sunt slab conectate din cauza lipsei unor pasaje sau legături directe între arterele principale.
- Infrastructura învechită: Multe dintre structurile existente sunt depășite și nu mai corespund standardelor moderne, ceea ce poate conduce la congestionări și accidente.
Soluții propuse pentru modernizarea infrastructurii în Sectorul 1:
Conectivitate îmbunătățită și accesibilitate:
- Legături noi între artere principale: Vom construi legături directe între strada Avionului și Nisipoasa, pasajul Aerogării, Ficusului, Elena Văcărescu, Gara Băneasa, Poligrafiei, Podul Constanța, strada Carpați și pasajul peste calea ferată până în B-dul Constructorilor.
- Reconstrucția Gării Băneasa ca hub multimodal: Transformarea Gării Băneasa într-un centru multimodal va lega transportul rutier, feroviar și metroul, oferind o soluție integrată pentru mobilitatea urbană.
Parteneriate pentru dezvoltare:
- Colaborare cu autoritățile metropolitane: Încheierea unui parteneriat cu Primăria Municipiului București (PMB) și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) pentru construirea a trei drumuri radiale noi care să faciliteze conexiunea cu localitățile limitrofe din județul Ilfov.
- Crearea unui hub submetropolitan: Parteneriatul cu localitățile Voluntari, Otopeni, Mogoșoaia și Chitila va viza dezvoltarea unei viziuni urbanistice coerente și atractive pentru investiții strategice.
Investiții în infrastructura verde:
- Culoar verde pentru transport alternativ: Implementarea unui culoar verde de 50 de metri pe ambele părți ale DN1 și a întregii infrastructuri propuse, dedicat transportului ecologic, cum ar fi piste pentru biciclete și căi pentru pietoni.
Costuri și termene de implementare:
Investițiile în infrastructura modernă necesită un angajament financiar și temporal semnificativ. Propunerile noastre au costuri variabile, dar sunt esențiale pentru viitorul Sectorului 1. Vom prezenta un plan detaliat, cu bugetele alocate și termenele de implementare pentru fiecare proiect în parte, după finalizarea unei analize amănunțite.
Aceste măsuri de modernizare a infrastructurii în Sectorul 1 sunt cruciale pentru a transforma zona într-un loc mai sigur, mai accesibil și mai plăcut pentru toți cetățenii. Împreună, putem face din Sectorul 1 un model de urbanism modern și eficient.